Wat is klanttevredenheid in de bouw?

January 11, 2021

door

Hermie Vos

Klanttevredenheid is de voldoening die de klant beleeft voor het geleverde product of de geleverde dienst. Met andere woorden, voldoet het product of geleverde dienst aan de verwachtingen van de klant. Om een duurzame relatie op te bouwen met een klant is het van belang om de verwachtingen voortdurend te overtreffen. Als je een positieve emotie bij de klant teweeg brengt over het geleverde product of dienst is de kans op een duurzame relatie groter. Voor een tevreden klant moet er voldaan worden aan een aantal voorwaarden, geef hem goede informatie over het product of dienst, kom je afspraken na, ben eerlijk, lever de gevraagde hoeveelheid en kwaliteit, lever op tijd en lever een goede nazorg (klachtenafhandeling).

Terug naar de begrippen

Gratis proberen?

Ben je klaar om net als 100+ andere bedrijven in Nederland de voordelen te ervaren van onze oplossing? Meld je dan gratis en geheel vrijblijvend aan.

Start gratis
Gratis proberen
Gratis demonstratie
Geheel vrijblijvend