Met de module Garanties krijg je overzicht in alle (lopende) garanties en garantiemeldingen van ieder project op één plek.
Centraal gestructureerd garanties van je projecten managen.
Vanaf het moment dat projecten opgeleverd worden, gaan de garantietermijnen in.
Ontdek trends in je garantiemeldingen
De module Garanties is dé slimme tool om alle garantiedocumentaties te beheren van je (lopende) projecten. Het systeem houdt bij of een garantie verlopen is en of een klacht nog binnen de termijnen valt. Maak een garantiemelding en zet deze automatisch door naar de garantiehouder.
Een alles-in-één-garantieoverzicht met garantiemeldingen, livestatus van garantietermijnen, garantiedocumenten- en houders, een chatfunctie en nog veel meer.
Aan iedere garantieregel kun je garantiedocumenten, garantiehouders, en een garantietermijn/onderhoudstermijn koppelen. Zo krijg je in één oogopslag inzichtelijk wanneer de garantie beëindigd, wat de garantie inhoud en welke relaties eraan gekoppeld zijn. Het garanties overzicht houdt rekening met je lopende projecten. Is je project opgeleverd? Dan start het garantietermijn op die datum.
STA Software heeft 5 soorten bibliotheken toegevoegd die je meteen kunt toevoegen aan je projecten. Zo kun je direct aan de slag met het registreren van garanties die vallen onder de termijnen van onder meer Woningborg en SWK.
Zodra er een klacht binnenkomt kun je een garantiemelding maken en versturen naar de garantiehouder. De garantiehouder krijgt de melding binnen via de mail en kan vanuit dezelfde mail het punt als gereed melden zodra deze is hersteld.
In het garantiemeldingen overzicht wordt voor ieder gemelde klacht de actuele status en de historie van het gemelde punt netjes bijgehouden zodat je alle gegevens bij de hand hebt als je bijvoorbeeld aan het chatten bent met de melder.
Het registreren van contactmomenten is nog nooit zo simpel geweest.
Zodra je een klacht hebt aangemeld ontvangt de melder een mail met de gegevens over zijn klacht. Heb je meer informatie nodig over de melding, of wil je een status update geven? Stuur dan een chatbericht vanuit het garantiemeldingen overzicht. De melder kan hierop reageren direct vanuit de mail.
Is de klacht herstelt, dan krijgt de melder een notificatie dat zijn punt is afgehandeld.
Vanuit het Live Management View overzicht ‘Nazorg’ kun je als manager in één oogopslag zien hoeveel meldingen er gemaakt zijn en wat de status is van de meldingen per project. Daarnaast kun je hier de genoteerde meldingen analyseren om erachter te komen waar je je als bedrijf op kunt gaan verbeteren.
Beschikbaar op iOS en Android, heb je vragen over de beschikbaarheid? Neem dan contact op.
Werk internationaal samen, STA Software is beschikbaar in meerdere talen.
Koppel STA Software met je huidige software voor een perfecte workflow.
Ben je klaar om net als honderden andere bedrijven in Nederland de voordelen te ervaren van STA Software? Meld je dan gratis en geheel vrijblijvend aan.
Informatie aanvragen