Garanties

Garanties

Met de module Garanties krijg je overzicht in alle (lopende) garanties en garantiemeldingen van ieder project op één plek.

  • Al je garanties beheren in één overzicht
  • Live status van garantiemeldingen
  • Chatten met contactpersonen
Brochure aanvragen
Tablet
Tablet

De voordelen en mogelijkheden

Centraal gestructureerd

Centraal gestructureerd garanties van je projecten managen.

Slimme functies

Vanaf het moment dat projecten opgeleverd worden, gaan de garantietermijnen in.

Bijsturen met data

Ontdek trends in je garantiemeldingen

Module garanties

De module Garanties is dé slimme tool om alle garantiedocumentaties te beheren van je (lopende) projecten.  Het systeem houdt bij of een garantie verlopen is en of een klacht nog binnen de termijnen valt. Maak een garantiemelding en zet deze automatisch door naar de garantiehouder.

Een alles-in-één-garantieoverzicht met garantiemeldingen, livestatus van garantietermijnen, garantiedocumenten- en houders, een chatfunctie en nog veel meer.

garanties

Al je garanties beheren in één overzicht

Aan iedere garantieregel kun je  garantiedocumenten, garantiehouders, en een garantietermijn/onderhoudstermijn koppelen. Zo krijg je in één oogopslag inzichtelijk wanneer de garantie beëindigd, wat de garantie inhoud en welke relaties eraan gekoppeld zijn. Het garanties overzicht houdt rekening met je lopende projecten. Is je project opgeleverd? Dan start het garantietermijn op die datum.

Direct aan de slag

STA Software heeft  5 soorten bibliotheken toegevoegd die je meteen kunt toevoegen aan je projecten. Zo kun je direct aan de slag met het registreren van garanties die vallen onder de termijnen van onder meer Woningborg en SWK.

Live status van garantiemeldingen

Zodra er een klacht binnenkomt kun je een garantiemelding maken en versturen naar de garantiehouder. De garantiehouder krijgt de melding binnen via de mail en kan vanuit dezelfde mail het punt als gereed melden zodra deze is hersteld.

In het garantiemeldingen overzicht wordt voor ieder gemelde klacht de actuele status en de historie van het gemelde punt netjes bijgehouden zodat je alle gegevens bij de hand hebt als je bijvoorbeeld aan het chatten bent met de melder.

Chatten met contactpersonen

Het registreren van contactmomenten  is nog nooit zo simpel geweest.

Zodra je een klacht hebt aangemeld ontvangt de melder een mail met de gegevens over zijn klacht. Heb je meer informatie nodig over de melding, of wil je een status update geven? Stuur dan een chatbericht vanuit het garantiemeldingen overzicht. De melder kan hierop reageren direct vanuit de mail.

Is de klacht herstelt, dan krijgt de melder een notificatie dat zijn punt is afgehandeld.

Live Management View: nazorg/garanties overzicht

Vanuit het Live Management View overzicht ‘Nazorg’ kun je als manager in één oogopslag zien hoeveel meldingen er gemaakt zijn en wat de status is van de meldingen per project. Daarnaast kun je hier de genoteerde meldingen analyseren om erachter te komen waar je je als bedrijf op kunt gaan verbeteren.

Google Play StoreApple App Store

iOS en Android

Beschikbaar op iOS en Android, heb je vragen over de beschikbaarheid? Neem dan contact op.

Beschikbaar in 3 talen

Werk internationaal samen, STA Software is beschikbaar in meerdere talen.

Talen
Koppelingen

Koppel STA Software

Koppel STA Software met je huidige software voor een perfecte workflow.

Wil jij ook de volgende stap zetten?

Ben je klaar om net als honderden andere bedrijven in Nederland de voordelen te ervaren van STA Software? Meld je dan gratis en geheel vrijblijvend aan.

Brochure aanvragen
Advies op maat
Gratis demonstratie
Geheel vrijblijvend